01 02 03 Dear All, I've got some news: Τα άστρα και τα ζώδια μας φέρνουνε εμπόδια 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Τα άστρα και τα ζώδια μας φέρνουνε εμπόδια

34
Ντίαρ ολ,

Σήμερα θα σας πω τα ζώδια του Σαββατοκύριακου 6-7 Φεβρουαρίου. 



Κριός:
Όπως είπε κάποτε ο Ιώσηπος Μησιόδακας στην "Πραγματεία περί Παίδων Αγωγής", "Έτσι, ε; Έτσι, ε; Τώρα θα δεις τι θα σου κάνω".

Ταύρος: 
Όπως είπε ο Ντεριντά στο "Δεν υπάρχουν δίκαιοι πόλεμοι", "Υποταγή θέλεις εσύ κι εγώ επανάσταση, απ’ τους δυο μας θα το δούμε ποιος θα χάσει".

Δίδυμοι:
Όπως αναρωτήθηκε ο Γκράμσι στο "Δέντρο του Σκαντζόχοιρου", "Ποιο κρεβάτι σ' αγκαλιάζει και ποιο χάδι στο βράδυ σου βάζει φωτιά".

Καρκίνος:
Όπως διατύπωσε με παρρησία ο Μάρτιν Χάιντεγκερ στην "Εισαγωγή στη Μεταφυσική", "Είμαι αποφασισμένη και σε άλλον πια δοσμένη".

Λέων:
Όπως είπε και ο Μαρκούζε στον "Μονοδιάστατο Άνθρωπο", "Πού να φανταστώ πως θα τρελαθείς, πως θα σου τη δώσει και θα εκραγείς".

Παρθένος:
Όπως είπε ο Γιουνγκ στην "Αναλυτική Ψυχολογία", "Το πρωί τα μάζεψε ένα σκουπιδιάρικο, κι έβριζα και φώναζα, είναι κρίμα κι άδικο".

Ζυγός:
Όπως είπε ο Μπαντιού στην «Κομμουνιστική Υπόθεση», «Τολμάς κι έχεις παράπονο εσύ, που μου κατέστρεψες για πάντα τη ζωή».

Σκορπιός:
Όπως διατύπωσε ο Έκο στον "Υπεράνθρωπο των Μαζών", "Έτσι όπως καίει στα χείλια ο καφές σου, θέλω να καείς που πήρες τις χαρές μου". 

Τοξότης:
Όπως αναρωτήθηκε ο Φουκώ στον "Μεγάλο Εγκλεισμό", "Πώς μπόρεσες και έσβησες όλα τα όνειρά μου, πώς μπόρεσες και έκανες κομμάτια την καρδιά μου";

Αιγόκερως:
Όπως αναρωτήθηκε ο Ένγκελς στη "Διαλεκτική της Φύσης", "Απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, όταν πας ξένα χέρια ν’ αγγίξεις".

Υδροχόος:
Όπως διατύπωσε με πόνο ο Ζαν-Ζακ Ρουσώ στα "Γράμματα απ’ το Βουνό", "Ζηλεύω πολύ, ζηλεύω πολύ, που άλλος σ’ αγκαλιάζει>

Ιχθείς:

Όπως είπε ο Καντ στην "Κριτική του Καθαρού Λόγου", "Είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα, πώς θες εσύ για καλοκαίρια να μιλάμε". 
35 36 37 38