01 02 03 Dear All, I've got some news: Julάει 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Julάει

34
Ντίαρ ολ,

Θριαμβευτικά μπούκαρε ο Ιούλιος στην όμορφη Αθήνα. Σαν Καίσαρας.
Η βαρεμάρα μου συνεχίζεται εξίσου θριαμβευτικά: έχω να βάλω πλυντήριο δυο βδομάδες, να σκουπίσω επίσης δύο και να μαγειρέψω από το προηγούμενο Σάββατο, που έκανα λαβράκι στο φούρνο (ωραιότατο) με λαδολέμονο και μουστάρδα με δεντρολίβανο.

Μέχρι και το φραπέ στην αυτόματη καφετιέρα του γραφείου τον φτιάχνω. Δε φταίει η ζέστη, διότι δε με πιάνει. Είναι η κούραση της χρονιάς, για να μην πω της 7ετίας που ήδη δουλεύω. Ένα sabbatical δε θα μου έκανε κακό, νομίζω, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να το επιδιώξω. Δηλαδή δεν είμαι η Εριέττα Λάτση - Κούρκουλου, αλλιώς θα σου 'λεγα ποια θα ήταν η καθημερινή διαδρομή μου (κρεβάτι, καφετιέρα, καναπές, δεύτερος καναπές, αρχικός καναπές, κρεβάτι).

Πώς τη βγάζουμε, λοιπόν, στην Αθήνα αυτές τις μέρες, μέχρι να έρθει η άδεια;
Να τονίσω ότι λόγω του έμφυτου μαζοχισμού μου, η Αθήνα μου αρέσει πάρα πολύ όλο το χρόνο και ιδίως το καλοκαίρι. Δε ζορίζομαι δηλαδή να τη "βγάλω", απλά λέω τί έχω κάνει για να περάσει η ώρα ευχάριστα, ενδεχομένως δημιουργικά και κυρίως, καθιστά, για να μην καίω πολλές θερμίδες και ρέψω.





















35 36 37 38