01 02 03 Dear All, I've got some news: Ένας υπέροχος Νάσος. 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Ένας υπέροχος Νάσος.

34
Ντίαρ ολ,

Μπορώ να σου βγάλω το πιο μικρό ροκανίδι που έχει σφηνώσει στο δάχτυλό σου (ίου, το ξέρω, αλλά συμβαίνει), να σου απομακρύνω κάθε τί που έχει καρφώσει πάνω σου (ξανα-ίου, αλλά αυτό κι αν συμβαίνει), να κάνω εγχείριση τέλος πάντων πάνω στο ανθρώπινο σώμα (αν διαβάζει ο Ιατρικός Σύλλογος, αστειεύομαι, αλλά αν δε μου δώσετε άδεια σύντομα, θα γενεί χαμός).
Αλλά μη μου πεις να ράψω κουμπί, τρύπα, σχισμή, ο,τιδήποτε. Η λεπτή κινητικότητά μου εξαντλείται στην απομάκρυνση άχρηστων αντικειμένων από το σώμα. Κι αυτό επειδή ήθελα να γίνω γιατρός, αλλιώς είμαι λεπτεπίλεπτη σαν τον κάπτεν Χουκ.

Από μικρή έβλεπα τη μάνα μου να ράβει, να πλέκει και να κεντάει και κάθε καλοκαίρι μου υποσχόταν ότι θα μου έπαιρνε εκείνο το μεγάλο πανί με τις χοντρές τρύπες, πάνω στο οποίο μάθαινες να ράβεις. Το μοτίβο του συνήθως ήταν ένας κόκορας ή ένα αρνί, κάτι από τη φύση τέλος πάντων και οι τρύπες του χωρούσαν να περάσει κλωστή μαλλιού που κάνουμε τα κασκόλ και τα πουλόβερ.
Δηλαδή όση αμπαλοσύνη κι αν είχες, κουτσά στραβά θα μάθαινες να ράβεις. Μπορεί να έβγαινε το πόδι του κόκορα εδώ και το κεφάλι του στην Κίνα, αλλά μια βελόνα θα την είχες κρατήσει στο χέρι σου.
Επειδή λοιπόν κανένα καλοκαίρι δε μου πήραν να ράψω αυτόν τον κόκορα κι αντ' αυτού με άφηναν να βλέπω Βλαχοπούλου και να τρώω, δεν έμαθα ποτέ από ράψιμο/πατρόν/βελόνες/καρφίτσες και αισθάνομαι πολύ μειονεκτικά που κάθε φορά που μου φεύγει κουμπί το ράβει η διπλανή μου η η γραμματέας του γραφείου μας. Κάνω ωραίο μπανόφι βέβαια, αλλά με το μπανόφι δεν επιδιορθώνεις φερμουάρ και σκισίματα.

Σε αντίθεση με μένα, ένα παιδί που ξέρει να ράβει, να κόβει, να σετάρει, να δημιουργεί, είναι ο Νάσος Ντότσικας. Και τον αποκαλώ "παιδί" γιατί αν και λίγο πιο μεγάλος από μένα (καλά, όλοι θα είστε πιο μεγάλοι από μένα τώρα που τριανταρίζω) είναι ένα παιδί. Έχει τη διάθεση και το πείσμα ενός παιδιού. Δουλεύει στο σχεδιασμό των ρούχων του, στην ύφανση των πλεκτών, σε κάθε λεπτομέρεια, τόσο πολύ και τόσο μέσα από την καρδιά του, που, αν είσαι φαν του simple chic with a twist, βρήκες τον άνθρωπό σου.
Έχει αδυναμία στο nude, το ανοιχτό λαδί και το βεραμάν.
Την τελευταία καλοκαιρινή - κάπως resort - κάπως "φέρτε μου το κότερο κι αυτό που φοράει η ψηλή η τρίτη στη σειρά" - συλλογή του παρουσίασε την προηγούμενη Παρασκευή στο Peeping Tom, στη Βούλα, με χορηγούς, μεταξύ άλλων, το Savoir Ville και το MTV Greece.



Το ρούχο που ερωτεύτηκα δε μπορώ να σας το δείξω, πρώτον διότι ξέρετε πόσο δεινή φωτογράφος είμαι και δεν πρόλαβα να το τραβήξω και δεύτερον γιατί δε θέλω να το πάρει καμία σας, θέλω να το πάρω εγώ, να το έχω δικό μου, δικό μου, δικό μου (ναι, σκορπιός είμαι, σωστά καταλάβατε).

Αν θέλετε, πάντως, μπορείτε να πάρετε κάποιο άλλο ρούχο (ουαί και είναι το ΔΙΚΟ ΜΟΥ), διότι το ίδιο ρούχο του Νάσου ταιριάζει και δείχνει διαφορετικά σε κάθε γυναίκα, ανάλογα με το σώμα της. Όπως θα 'λεγε και η Βλαχοπούλου - Πελαγία από τη Νέα Φιλαδέλφεια "Την κοντή να την ψηλώσεις, την ψηλή να την κοντύνεις. Μα πώς να την κοντύνεις;".
Εδώ δε χρειάζεται να ψηλώσεις ούτε να κοντύνεις. Καλά, εγώ δεν έχω και άλλο περιθώριο να κοντύνω, έτσι κι αλλιώς.
 
Το site του Νάσου, δια χειρός Μιχαήλ Πάσσου, της νταμαροκολώνας πίσω από τη λειτουργία του brand, είναι το http://www.nassosntotsikas.com/
Επίκεινται και bridal, για τις ενδιαφερόμενες. Μέχρι να έρθουν τα bridal, μην τολμήσει και πάρει καμιά το ΔΙΚΟ ΜΟΥ, θα γίνει το Κούγκι σε κάθε μπουτίκ που φέρνει ρούχα του Νάσου.
Δε φτάνει που δε μπορώ να περάσω μια κλωστή μέσα σε μια βελόνα, να μου φάτε και το outfit, δεν το δέχομαι.

Περιμένουμε τη χειμερινή κολεξιόν και την επόμενη φορά που θα δούμε τα ρούχα του πάνω στα μοντέλα και θα πούμε "ευτυχώς που έβαλα ένα τακούνι, δε θα ήμουν ορατή στο χώρο, τί τρώνε αυτές και είναι έτσι ψηλές;".

Νάσο, ευχαριστούμε.

Υ.Γ. Μέχρι και nude θα με κάνεις να φορέσω.



35 36 37 38