01 02 03 Dear All, I've got some news: Blogofoivos - Παρτ Γουάν 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Blogofoivos - Παρτ Γουάν

34




20. Τηλεφώνησέ μου - Βασίλης Καρράς 
Όσοι πήγαμε γυμνάσιο στην Άνω Αλικαρνασσό, τον ξέρουμε με τα κανονικά του στοιχεία 
(Κεσογλίδη τον λένε τον άνθρωπο).
Στην εξωτική γειτονιά "Πατέλες" Ηρακλείου, λειτουργεί Σύλλογος Φίλων Βασίλη Καρρά, με χορηγό το Ντγιούαρζ. 
Επόμενη πρόεδρος η φίλη Ρίτσα, που παρουσιάζει σήμερα πτυχιακή στο Πολυτεχνείο Κρήτης.
Ριτσάρα μου, καλή επιτυχία και μ' ένα πόνο να σου βγει η ρευστομηχανική!

Στίχοι "δώσε βάση":
 
Αν αισθάνεσαι μόνη και δεν έχεις κανένα,
αν τα βράδια σε πνίγουν οι ενοχές και το ψέμα,
και αν σου φέρθηκαν σκάρτα και με άσχημο τρόπο,
κάνε κάτι για σένα που ν' αξίζει τον κόπο.

Αν μια γυναίκα το άκουγε αυτό χωρίς το ρεφραίν, ένα θα καταλάβαινε:
"πήγαινε στα μαγαζιά".

Αντίστοιχη αγγλόφωνη επιτυχία (ου, γατάκια, εσείς στα εξωτερικά δεν έχετε εύκαιρη τη βαθιά αναπνοή του Βασίλαρου, να τα κάνει μπάχαλο στην ηχοληψία και να δίνει πόνο):


19. Τρυφερότητα - Καίτη Γαρμπή

Η πρώτη κατά σειρά (και παντοτινή) μούσα του Φοίβου, η γυναίκα - μύθος, το καμάρι του Αιγάλεω, το ταλέντο που ανέδειξε ο Γιάννης Φλωρινιώτης, κυρίες και κύριοι, η Καιτούλα η Γαρμπή.
Να, τα γράφω και δακρύζω. 

Πάρτε και ρεφραίν, που του τα χώνει, επειδή αυτός της τσίνησε, λες κι αυτή είχε απαιτήσεις από τον κύριο, ν' αναλάβει αρμοδιότητες Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ.

Δε ζήτησα από σένανε να σώσεις
την ανθρωπότητα (α α α α)
αγάπη ζήτησα μόνο να δώσεις
και τρυφερότητα

[Τον αλήτη]
18. Το έτερόν σου ήμισυ – Πασχάλης Τερζής
Τεράστια επιτυχία της εποχής με πιασάρικη μπουζουκογραμμή.
Από το δίσκο "Χθες, σήμερα, αύριο".
Ο τίτλος κλεμμένος από το Vittorio de Sica. 
Γιατί ο Φοίβος ξέρει και από σινεμά.  
Ερμηνεύει κυρίως το δεξί φρύδι του Πασχάλη, που 'ναι παχιό και σκιερό.

Πάντα πρέπει να σκεφτώ δύο φορές πώς δγιάλο γράφεται το "ήμισυ".


 
(Ατόφιο χρυσάφι, μ ό ν ο η Καιτούλα, Λάνα μου)


17.  Ατόφιο Χρυσάφι - Καίτη Γαρμπή
Ξεκινάει κι είναι rawk, γιατί ΑΥΤΟΣ είναι ο Φοίβος, ο άνθρωπος παίζει στα δάχτυλα όλα τα είδη της μουσικής, από τα παραδοσιακά κρουστά της Ζάμπια μέχρι την Πατραϊκή Μαντολινάτα.

Στο βίντεο κλιπ πρωταγωνιστεί κλασική μορφή γκόμενου της εποχής, με καρέ μαλλί και levi's 501 μαύρο, που ξύνει την πλάτη του στους σαγρέ τοίχους, όση ώρα η Καίτη, έχοντας βουτήξει στην κατσαρόλα του Κινγκ Μάιντας, κάνει διατάσεις για να βγάλει το ντουκόχρωμα από πάνω της.
Ηρωίδα για άλλη μια φορά η Καιτούλα, που υπέμεινε τις σκηνοθετικές οδηγίες και δεν άρχισε να ξύνεται μετά μανίας από το πρώτο ρεφραίν.

Στίχος "δώσε βάση":

Σε μια σελίδα το δάκρυ μου θα κλείσω

Ερώτηση: πώς ακριβώς θα το κάνεις αυτό;

16. Νυχτολούλουδο - Δέσποινα Βανδή

 
Αυτή η άφωνη, η δεύτερη - τελευταία, η του λουτήρα, που επέλεξε ο συνθέτης μετά από την Καιτούλα μας, για να την κάμει σταρ. Ότι δεν του άρεσε πια η Καιτούλα δηλαδή(ς), επειδή είχε μεγαλώσει.
Σε κάθε περίπτωση, μ' αυτό εδραιώθηκε το Δεσποινάκι, κατά την ταπεινή μου γνώμη. 
Βογγάει τόσο πολύ για να βγάλει τις "ψηλές" στο ρεφραίν, που νομίζεις ότι της πατάει τον κάλο η Βίσση μαζί με τον Καρβέλα και το Σοφάκι.
Σόρι, αλλά οι βισσικιές έτσι είμαστε, άμα θυμηθούμε τη μία (την αταλάντου), μας έρχεται αυτομάτως στο μυαλό και η Απόλυτη.  

Στίχος "δώσε βάση":

Απόψε από νωρίς κοιμήθηκε η πόλη

Κι εκεί που είχε κοιμηθεί η πόλη, έπιασε το Δεσποινάκι το μικρόφωνο και όλοι ξύπνησαν έντρομοι, γιατί θεώρησαν ότι περνούσε η πυροσβεστική από παντού.

15. Τέσσερις – Γιώργος Μαζωνάκης
Από την "ώριμη" περίοδο του Φοίβου, από τη σαιζόν που ο Γιώργος φόρεσε τη βιζόν κι ανέβηκε στην πίστα να μιλήσει έξω απ' τα δόντια για τη Νίκαια, από το χειμώνα που οι μανάδες μας έπαψαν να φοράνε γούνες, γιατί "δε μπορώ, παιδί μου, σαν το Μαζωνάκη είμαι".

Στίχοι "δώσε βάση":

Με παράτησες μια μέρα
έτσι άδικα
και από τότε εγώ γυρνάω
στα ξενυχτάδικα

 

"Ξενυχτάδικα" τα λέει η γιαγιά μου. "Πάλι στα ξενυχτάδικα πήγατε;"
Στα λάιβ του Μαζώ - προφανώς - το κομμάτι ερμηνεύεται στις 4 το πρωί νταν. Βέβαια, ο Μαζώ έχει ένα τραγούδι για κάθε ώρα ("Τρεις το πρωί", "Πάει πάλι 5 παρά 5"), οπότε υπάρχει η σχετική δυνατότητα.



14. Ζήσαμε - Καίτη Γαρμπή & Διονύσης Σχοινάς
Αχ, ήταν τόσο νέοι και τόσο ερωτευμένοι.
Ο Σχοινάς ό,τι κι είχε παρατήσει την Κοκκίνου για χάρη της Καιτούλας.
Αλλά ποιά γυναίκα ΔΕΝ θα παρατούσες εκείνη την εποχή για χάρη της Καιτούλας,ε; Εεεε;
Μεγάλη επιτυχία της εποχής (εγώ ήμουν 9), όλη μέρα γκρίντζι γκρίντζι
τα ραδιόφωνα.
Ζήσατε, αφήστε και τους άλλους να ζήσουν. 

13. Μου λείπεις - Καίτη Γαρμπή
Επικό μωβ περλέ κραγιόν Καιτούλας στο βίντεο κλιπ, κότσος - απλωμένο πράσο να κουνιέται
σα σκούνα στο Ιόνιο μήνα Αύγουστο, απλώνεται το πλάνο, κουνιέται κι η μεσούλα της Καιτούλας, όλα κουνιούνται, προφανώς της λείπει πάαααρα πολύ και κουνιέται σαν την παρασάνταλη για να τονε ξεχάσει.

Στίχοι "δώσε βάση":

Τα πράγματά σου αγγίζω και ταυτίζομαι
τα βλέπω τα κρατάω και φανατίζομαι
κι όλο σε σκέφτομαι και βασανίζομαι 


Αν τους διαβάζεις εκτός context Φοίβου, σου κάνουν και για Πέπη Τσεσμελή. 
Μη λες ότι δε σου κάνουν, λες ψέματα και το ξέρεις.

12. Μέχρι Μάη μήνα – Δέσποινα Βανδή
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η δεύτερη - τελευταία, του λουτήρα, "ερμηνεύει" (ξέρουμε όλοι πώς ακριβώς "ερμηνεύει" το Δεσποινάκι, μισή αναπνοή από το φάρυγγα, εκπνοή σε 2'' κι έξω απ' την πόρτα) το σιτσουέισο στο οποίο βρίσκεται το σαλόνι μου μετά τα Χριστούγεννα και για κάμποσους μήνες, επειδή βαριέμαι να φυλάξω δέντρο/Άγιους Βασίληδες/μπάλες/χιονάνθρωπους.
Τουτέστιν:

Στολισμένη απ΄ τα Χριστούγεννα βιτρίνα
Έμεινα για σένα μέχρι Μάη μήνα




Στις "ψηλές" παρακαλάς να σου πέσει ένα αμόνι στο κεφάλι, όπως στα Looney Tunes, για να τελειώνει το μαρτύριο, γιατί δε σου αξίζει να το περνάς αυτό το πράμα.

11. Όλα οδηγούν σε σένα – Βανδή
Μεγάλη χάρη σου κάνω, Δέσποινά μου, που μπαίνεις ξανά σ' αυτή τη λίστα. Αν έχεις τη στοιχειώδη τσίπα και θέλεις ν' ανταποδώσεις τη χάρη αυτή, πάρτο απόφαση ν' αποσυρθείς σύντομα. Απόψε, π.χ.
Γενικά, Δέσποινα, αν με διαβάζεις (που με διαβάζεις, γιατί το ξέρω), ένα πράμα να θυμάσαι: ό,τι έχεις πει, θα το έλεγε καλύτερα η Καιτούλα. 
Βασικά, θα το έλεγε, δεν θα το βόγγαγε.

- Σε περίπτωση που αναρωτιέστε, συνεχίζεται -












35 36 37 38