01 02 03 Dear All, I've got some news: Η μόδα προστατεύει το περιβάλλον - Pat Field, πάρε με στη δούλεψή σου, και σοβαντεπιά ξεσκονίζω... 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Η μόδα προστατεύει το περιβάλλον - Pat Field, πάρε με στη δούλεψή σου, και σοβαντεπιά ξεσκονίζω...

34
Nτίαρ ολ,

Ψες βράδυ βγάλαμε τον κοσμικό εαυτό μας όξω και περάσαμε από το event της MCM
(για τους αδαείς αλλά και για όσους ψάχνουν ένα καλό και ακριβό δώρο για την αγαπημένη τους φίλη / σχέση / συμπεθέρα / ξαδέρφη / κουνιάδα,
MCM εστί ΤΣΑΝΤΕΣ, ΤΣΑΝΤΑΚΙΑ, ΜΠΡΕΛΟΚ και άλλα δερμάτινα είδη πολύ χαριτωμένα και classy).

Γι' αυτές που θέλουν να τα ψωνίσουν ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, δεν εξηγώ τίποτα,
γιατί δεν το κρίνω λυσιτελές (που λέμε κι εμείς οι "νομικοί").

Η λεπτομέρεια που έκανε τη διαφορά ήταν το γκεσταριλίκι των τσαντικών, η επίσημη καλεσμένη, που - θεωρητικά - δεν τηνε βλέπεις κάθε μέρα στο δρόμο, σαν τη γυναίκα του απεναντινού χασάπη.
Δεν θέλω να κρατήσω κανέναν σε αγωνία, μη φάτε τα νύχια σας κορίτσα, η Patricia Field ήτανε, ολοζώντανη (70 κι ορκίζομαι), μπροστά μας, την είχε αποκλείσει ο φακός του Star σε μια γωνίτσα στον πάνω όροφο του μαγαζιού, κι έπαθα ΚΑΙ στο κατάστημα ό,τι ακριβώς παθαίνω στις συναυλίες, μαντέψτε: ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ, ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ, γιατί η μέση ελληνίδα είναι κοντή, όπως έχω αναλύσει παλαιότερα, αλλά η μέση ελληνίδα που ασχολείται ενεργά με τη μόδα ΦΟΡΑΕΙ ΤΑΚΟΥΝΙΑ, πράγμα που δεν έχω αναλύσει παλαιότερα και δε θα μπω στον κόπο να πράξω, διότι δεν έχω κατορθώσει μέχρι σήμερα να ικανοποιήσω την επιτακτική ανάγκη bonding με τους κοθόρνους.

Ευτυχώς ο πάνω όροφος είχε καθρέφτη ταβανιού, τύπου Black Swan, για μούλτι είδωλα,
με μια ιδέα απίσχνανσης (βλέπε Σεμίνα Διγενή με ειδικά αδυνατιστικά φίλτρα κάμερας - τί
δε βγάζουνε οι κερατάδες...).
Οπότε βλέπαμε την καούκα της (για τους φίλους) Πατ, την καούκα του δημοσιογράφου
του εγχώριου ABC, την καούκα μιας μ' ένα άσπρο παλτό (αυτήν πολύ εμίσησα, το παλτό ουχί)
και γενικώς όλες τις καούκες, διότι αν δεν κοιτούσες πάνω δεν προσδιόριζες ακριβώς ποιός
ήταν πού (δεν θα ξαναμιλήσω για τ' άτιμα τα γονίδια, ινάφ ιζ ινάφ).

Η Πατ φορούσε στην καούκα ένα μαντίλι του συχωρεμένου (McQueen - όχι Steve, Alexander), το κλασικό μαύρο με τη νεκροκεφαλή, που μόλις το λάνσαρε ο αυτόχειρ, όλοι οι σύλλογοι γυναικών Βοιωτίας που κάνουνε πράκτις το μπατίκ το αναπαρήγαγαν, με σομόν νεκροκεφαλή, μη μας πούνε και σατανιστές.

Κάτω από το μπορντοκαφέ δερμάτινο (μου 'χε δώσει ένα η μάνα μου και της το αρνήθηκα με σθένος - πάρτα μη στα χρωστάω, μαρή άσχετη), φορούσε μια χακί μπλούζα μπόλικια, να κρύβει τα γεροντόπαχα, κι αποκάτω μια φουφούλα χωσμένη σ' ένα ζευγάρι μαύρες μπότες - του κλασάτου ορειβάτη.
Η φουφούλα ήταν τύπου "φαρδανάπλα" (όπως λέμε στο χωριό τα πανιά που μαζεύουμε τις ελιές), σε κάθε μπατζάκι έβανε μέσα και 6 κιλά ροδάκινα, τσαντικό δεν είδα, αλλά γυαλί ηλιου μωβ με λιλά φακό είδα κι ορκίστηκα να μην ξανακοροϊδέψω τη γιαγιά μου, που ξέθαψε στο εξοχικό ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου Nina Ricci ολόιδια και τα φοράει στη θάλασσα κι εγώ κάνω ότι δε γνωριζόμαστε.

Το κατάστημα ήτανε τίγκα στις σελέμπριτις, ανθυποσελέμπριτις, στους ανθρώπους "της μόδας" και στις απλές νοικοκυρές με καλό γούστο. Πέραν των ημιδιάσημων, φωτογράφων μόδας με μαλλί - κοκοράκι (Χριστόφορε Κοτέντο, αυτή ήταν η φετινή προσφορά σου στο male appearance), fashionistas (δεν έχω πειστεί ακόμα ότι η Ελλάδα έχει τέτοιο πράμα, αλλά πώς να την πεις αυτή με την εμφάνιση 'τυφλό ξεδιάλεγμα outfit μπροστά στη ντιβανοκασέλα'), σοβαρών σχεδιαστών όπως οι DEUX HOMMES (ο Αλεξάκης έχει τσιμπήσει κιλάκια, στο Next Top Model τον είχανε κλεισμένο;), ελπιδοφόρων σχεδιαστριών όπως η Σήλια Δραγούνη (δεν έριξα φαρμάκι, το είδατε αυτό, να εκτιμηθεί παρακαλώ),
συνοδών των ανωτέρω (π.χ. άντρας Σήλιας = πρώην άντρας Μαρίας Μπακοδήμου), Φώτη Σεργουλόπουλου με μπλε λεοπάρ μαντίλι και total black look (ΑΠΛΑ ΑΓΑΠΩ), Αννούλας Βίσση (τη ρουφιάνα, φαίνεται - δε φαίνεται
45!), ήτανε και μια αρκούδα, που την αμόλησαν από το WWF για να τρομάξει τις γριές στην Ξάνθου, που πάνε αργά και μας εκνευρίζουν εμάς τους νευρωτικούς παροικούντες το Κολωνάκι.

Η αρκούδα ήτανε γκρι αρζάν, με μαλλί τζιβό ζελεδιασμένο ανά μπουκλάκι, δερματάκι μωρού,
γυαλί κατίμαυρο (του μνημόσυνου), κλωστούλες από πούλιες και κρυσταλλάκια να κρέμονται (εφέ Πέγκυ Ζήνα), τζιν σκισμένο ξεβαμμένο της Kleenex (όπως μια φορά που δέναμε κόμπο τα τισέρτ και τα πετάγαμε στον κουβά με τη χλωρίνη, να γίνουν τύπου Grateful Dead) και παπούτσι πάπια με σκοινί για κορδόνια. Η louis vuitton που κρατούσε ήταν μια περιττή πληροφορία, μπροστά στη συνολική legacy του Andre Leon Taley (γιατί παλικάρι μου, γιατί ντύθηκες σαν τη Νόνικα Γαληνέα, όταν πάει να παίξει μπριτζ;
Kι άλλοι είναι στυλίστες, αλλά δε συνεργάζονται με ΜΚΟ για την προστασία των ειδών υπό εξαφάνιση).

Τα κανάλια είχανε στήσει καρτέρι στους διάσημους, ήρθε και η Όλγα Κεφαλογιάννη κάποια στιγμή (παντού με κατατρέχει, σε γάμο πάω, η Όλγα μπροστά, στο Μαζωνάκη πάω, πάλι ο Όλγα), όταν μπήκαμε εγώ με τη Χριστίνα μέσα σήκωσε ο φωτογράφος τη μηχανή και όπως τη σήκωσε έτσι
την κατέβασε (σιχτίρ, δε θα γίνω κι εγώ διάσημη, μόνο τη Λίμποβιτς θ΄αφήνω να με φωτογραφίζει), ενώ στο Ολγάκι λύσσαξε, απ' όλα τα προφίλ την αγούστου.

Δεν είδα βέβαια Σοφία Καρβέλα, ας ενημερώσει κάποιος αν είναι στα States το κορίτσι κι αν συνεχίζει αυτό που ξεκίνησε με αποκλειστικό σκοπό να μας χαρίσει στιγμές γέλωτα (ηθοποιία μου το είπε κάποιος).
Εντέλει η πιο διάσημη μετά την Πατ και τη Βίσση ήταν η Νίκη Κάρτσωνα
(ήταν κι άλλες πρώην βίζιτες, αλλά δε θέλω να επεκταθώ).

Ό,τι άξιζε δε μοστ ήτανε μια που ακολουθούσε τον Αποστόλη Μητρόπουλο, με βαμπ λουκ και καπελάκι με βέλο (κάνει πρόβες για γάμο Ουίλιαμ - Κέιτ), και βέβαια μια μουρλή με μια κουάφ μαυροκόκκινου παγωνιού (αν υπάρχει τέτοιο πουλί), στη δεξιά μπάντα του κεφαλιού, να λες "τώρα φύτρωσε ή είναι πράμα οικογενειακό κι εγώ κοροϊδεύω η γαϊδούρα).

Με το ξινό μου ύφος και τη vintage τσάντα της μάνας μου (που τη βούτηξα το καλοκαίρι από τη γιαγιά μου, την είχε στο εξοχικό και την έπαιρνε στα μνημόσυνα, βρήκα μέσα 2 πλαστικά κουταλάκια από κόλλυβα, με το περιτύλιγμά τους), περιδιάβηκα το χώρο, μπήκα μπροστά στη Χριστίνα μπας και καταφέρει να αποτυπώσει στο φακό του Σόνυ Έρικσον την αρκούδα, να 'χουμε να δείχνουμε στα εγγόνια μας τί παθαίνεις όταν φτιάχνεις την Εγνατία Οδό, καταστρέφεις τη φύση και οι αρκούδες αναζητούν νέα καταφύγια.

9 παρά φύγαμε διότι είχαμε και τελικό next top model, αφού δε θα ψωνίζαμε υπό αυτάς τας συνθήκας... Το πρωί με ξύπνησε ένα κοριτσάκι που ούρλιαζε από την αρχή της Μαυρομιχάλη, μέχρι το τέλος. Προφανώς ο φύλακας της αρκούδας αποκοιμήθηκε κι αυτή προς άγραν μελιού έφτασε μέχρι τα Εξάρχεια. Αν συμβεί κι απόψε, θα πάρω τον Αρκτούρο.

Ετικέτες ,

35 36 37 38